När dagarna är långa

Då är det skönt att komma hem till två energiknippen 🥰

Dom bara busar och skrattar hela tiden. Under hela middagen bara fnissade dom och hade allmänt roligt. Jag fattade ingenting som vanligt 😋

Men i dessa lägen behöver jag inte säga någonting. Bara studera dem och njuta av deras energi och positivitet. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Där va dock vissa som hade tappat sin livsgnista 😂 Turbo kände sig aningen "hängig".

Nu sover tjejerna och jag laddar upp för morgondagens arbetspass. Det blir busskörning i Ängelholm. 
Äntligen får man köra lite. Tjäna in lite pengar.

Medan ögonen blir tröttare och tröttare ska jag äta den där sista godisbiten och titta på ety sista avsnitt av TBBT för kvällen.
Sen går jag upp och lägger mig bredvid Lava (det va hennes tur att sova i min säng inatt).

Viktor messade mig precis att han är hemma så imorgon åker barnen till honom. Saknar dom redan. Men nu vill nog han ha dem ett par dagar....sååå jag får hålla mig ett litet tag.
Usch!! Jobbigt när man ska komma hem till ett tomt hem.
Jag tycker om tystnaden men bara om det är självvalt. 

Annars är den outhärdlig.

(null)

(null)
(Utsikten från Emmas fönster idag❤️)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0