Allergiutredning

Utslagen va nästan borta när Lava väl lämnade sängen idag. 
Jag fick väcka henne två ggr. Hon va trött och ville sova vidare.

Det kliade fortfarande när hon satte sig vid köksbordet. Men hon är en tuff tjej. 
Vi åkte till vårdcentralen och där konstaterade  läkaren att vi skulle påbörja en fullständig utredning. 
Tills dess måste hon tyvärr undvika sojabönor, kikärtor, ärtor, jordnötter och linser.
Det är typ allt som jag äter 🙈 så det blir en liten omställning. Men det löser sig.
Jag gick inom apoteket och köpte antihistamin oxå. Så om detta händer igen har jag än bättre möjlighet att lindra symptomen än en kalldusch och en blöt handduk. 

Det va en orolig natt. Jag var så rädd att hon skulle få problem med andningen. Men hon somnade vid 02.00 tiden. Sen sov hon hela natten. 
Utslagen hade spridit sig till hela kroppen när hon väl somnade. Gjorde ont i mig.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag fick besök av Linn och pojkarna innan vi skulle ner till vårdcentralen. 
Det va trevligt 😊 dom har växt så sen jag såg dem sist. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och vet ni vad jag oxå har gjort idag.
Jag har äntligen fixat mitt CSN 😂
Det tog sin tid men nu är även det klart.

(null)

Nu är det dags att sova. 
Ett avsnitt av Greys först bara 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0