De bästa

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En bra dag idag.
Lunch med Nova och tjejerna från cookiegruppen.
Sen en sväng inom affären och köpa saker till Novas kalas.
Vidare hem till Fia på kaffedejt medan barnen badade i poolen.

Nu blev det film med flickorna innan det va dags för dem att Nanna. 
De ligger båda i sina (antagligen min) sängar och väntar på god nattbussen.

Snart börjar jag jobba igen.
Det känns.
Stressen kommer sakta men säkert ikapp mig. 
Det är oundvikligt men nu de sista dagarna vill jag njuta av mina tjejer.
Imorgon ska vi mysa, läsa böcker, spela spel.
Bara vara.
Är det fint väder kanske det blir en tur tillbaka till saxtorp, vi får se.

De bästa jag har.
Mina älsklingar ❤️❤️
Älskar er över allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0