Fotoböcker

Igår beställde jag några stycken.
Frida rekommenderade den här hemsidan där man kan beställa fotoböcker där de tar alla bilder som man har lagt på instagram. Sen trycker de böcker som innehåller 60 sidor. 
Beroende på hur många bilder man har och hur länge man har haft sin instagram så blir det några stycken böcker.
Är så spänd på att få se hur de ser ut 👏🏼👏🏼

Det har varit en lugn dag här hemma idag. 
Har knappt sett röken av Nova.
Lava har lekt på baksidan med humlor och dinosaurer m.m. 
Det är kul att se fantasin flöda, det händer allt mer sällan nu för tiden. Då pratar jag inte bara om mina barn. 

Jag tog en PW nu innan barnen skulle lägga sig.
Det hade blivit lite svalare oxå, ett måste om man ska gå med 10 kg extra under en timme.
Men det va skönt. 
Ska försöka komma ut imorgonbitti.
Idag vaknade vi inte förrän 10 så vi får se om jag orkar gå upp lite tidigare imorgon. 
Känns alltid skönt att komma upp i tid, men eftersom jag har svårt att somna tidigt så blir det tyvärr så att man sover längre. 

Jag har juicat lite idag. 
Köpte rödbetor, selleri, ingefära m.m och idag åkte allt ner i maskinen.
Jag gjorde en mean green samt en rödbeta, ingefära och citron. 
Dom blev båda goda och nu sitter jag och smuttar på rödbetan.
Den är fräsch och frisk på nåt sätt.
Ska köpa mer grönsaker imorgon 🥗 behöver lite extra vitaminer just nu.

(null)

(null)

(null)

Så skål säger jag och godnatt ⭐️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0