Jobb

Imorgon klockan 04.00 ringer min klocka. 
Då ska jag upp och koka kaffe, packa min väska.
Sen ska jag köra till Ängelholm.
Det blev jobb lite tidigare än jag räknat med. 

Det är alltid ont om folk nu under sommaren och ibland får man offra sig. 
När skolan börjar kommer jag ändå ha mycket egentid för studier så då är jag oxå ledig på sätt och vis. Så det gör inte så mycket.

Ibland känns det jobbigt att jobba men oftast går det bra. 
Imorgon ska jag upp tidigt men annars sover jag ju så länge jag vill. Så länge jag får sova ut så är jag nöjd 😁

(null)

Idag hade jag och Lava en mysig stund på Väla.
Lite egentid, alltid behövligt.

Innan dess va vi och hälsade på Mia (och hämtade Novas jacka som hon glömde sist vi var där). 
Sen åkte vi hem och ritade lite.
Det va faktisk riktigt kul att få leka lite konstnär igen. 
Mindfullness i allt stök.
Skapande medan jag fixade veggosåsen till pastan 😅

Nu ligger jag i sängen och ska läsa några kapitel av Kepler. 
Sen är det god natt.
Lava ligger bredvid och leker med sina nallar i det tysta.
Hon tyckte det va pinsamt att låtsas att dom pratade när jag va där 😂🙈 
Jobbigt läge när mamma går och lägger sig samtidigt som en själv hehe. 
Jag sa att hon kunde leka lite nu menade jag läste men hon bara tittade på mig och skrattade.

God natt ⭐️😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0