Old friends

Träffade Mia idag.
Min fina vän som jag lärde känna under gymnasiet.
Min roliga Mia som skrattade med mig under tre års tid. 
Vi jämförde våra liv och konstaterade att vi hade mer gemensamma nämnare än vi trott. 
Både positiva och negativa. 
Riktiga vänner är som stjärnorna, man ser dom inte alltid men man vet alltid att dom finns där. 

När jag gick därifrån så va det med en bra känsla, som alltid. 
Det betyder så mycket, dem som får mig att må bra. Som sprider positiv energi ❤️
Som lyfter.
Som ger. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi åt en lyxlunch hos Mia och sen när vi kom hem så blev det (efter lite tjat från barnen) halloumiburgare och pommes.

Gröten är från imorse. 
Så gott det va. Nu har jag inte ätit gröt på två dagar så det va väldigt välkommet och efterlängtat. 

Nu sitter jag i min soffa, en bra film igång och regnet smattrar mot taket i uterummet. 
En mysig kväll med andra ord. 
En bra första dag på semestern. 

Ja just det. Jag fixade mina naglar idag oxå. 
Det va på tiden.

(null)

(null)

Nu klarar jag nog mig till Hanna återvänder 😊

Ha en bra kväll ✨🍷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0