Söndag

Jäsp!! 
Orken är borta och snart kommer avlösningsbilen som ska ta mig till stadshuset i Höganäs. 
Jag trodde att träningen idag skulle göra mig pigg, men så va inte fallet. 

(null)

(null)

De fina sädesfälten som jag avnjuter varje gång jag är ute och går. 
Visst är dom fina 🥰
Det är något magiskt över dom.
Dom tycks förändras varje gång jag går där. 

Allt förändras, vare sig vi vill eller ej.
Det är egentligen bara att luta sig tillbaka och njuta av åkturen.

Imorgon börjar en ny vecka, men först ska jag ta mig igen och avsluta denna. 
Som tur är så har jag en lång rast, den kommer spenderas med slutna ögon.

Hjärnan är trött, the famous kemo-brain gör sig påmind.
När allt bara rörs ihop i huvudet, när orden inte är logiska och försvinner mitt i en mening. 
När allt är som bomull i huvudet.
Fram till nu har dagen framskridits i tystnad.
Det har funkat bra. 
Men nu kommer utmaningen. 
Får se hur det går.

Ha en fin söndag 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0