Ven ❤️🌞💦

Dessa dagarna. 
Dessa stunderna.
Dagarna som är värda mer än alla pengar världen, alla materiella saker.
För dem kommer och går men minnen består.
Det är dessa dagarna som jag tar med mig.
De här stunderna som jag blundar och drömmer mig bort till. 
Den dagen då benen inte bär mig längre, då reser jag ändå...bara en tanke bort.

Så ni förstår, därför är pengar inte allt.

Jag kommer minnas vädret denna dag, hur soligt och varmt det va.
Jag kommer tänka tillbaka på barnens skräckblandade skratt när de vadade ut i havet.
Alla underbart vackra hus som vi cyklade förbi, de stannar kvar som en känsla av rofylldhet.
Ja hela ön vibrerade av detta....lugn! 
Fast än att folk cyklade till höger och vänster.
Trots bussar som susade förbi.
Trots allt detta fanns det ett lugn över hela ön. 

Öppna fält med majs och korn.
Hönor som pickade korn längst med gatorna.
Vanliga hederliga grusvägar med alla möjliga blommor i kanterna.
Alpackor som betade i hagar.
På nåt sätt va allt detta så främmande, drömmande.....och samtidigt så hemma.

Dagen spenderades med Fia och barnen. 
Alla barnen hade så roligt hela tiden, bara busade och snicksnackade när vi pausade.
De fungerar så bra tillsammans och detta är jag så så tacksam för.
Fia är en av mina bästa vänner och just att få dela dessa dagarna med henne är....en lyx.
Jag uppskattar och värderar henne högre än många andra.
Hon tillhör liksom med kategorin av människor som har en permanent plats i mitt hjärta. De är inte många men absolut essentiella ❤️
Så tack för en underbar dag Fia 🥰
Du är bäst 🌞🥰💦

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0