Vissa dagar

Så är allt så där lagom. 
När man har bra människor kring sig.

Idag va en sån dag.
jag spenderade den med min syster.
Vi åkte till Centersyd.
Gick runt och tittade i affärer.
Åt god mat, fikade.

Sen åkte vi hem till henne. 
Rickard och hon bjöd på en god middag. 

Det va en dag fylld med bra energi.
Det är med en varm känsla som jag kom hem.
Tände massa ljus.
Hällde upp ett glas vin.
Doften från mitt nya doftljus sprider sig i hela hemmet.
Doften är bekant, kommer bara inte ihåg varifrån.
Doften triggar vissa minnen, från förr.

Minnen kan vara bra, men ibland vill man inte öppna de dörrarna.
Vi väljer vilka dörrar vi öppnar och vad vi släpper in....vem vi släpper in.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0