En vacker promenad

Min PW imorse blev extra lång. 
Rättare sagt 11 km lång. Det kändes i fötterna när jag kom hem men gud va skönt det var.

Det va lagom varmt i luften och allt va bara så vackert. 
Här är lite bilder från promenaden.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Den här kommer nog bli min obligatoriska runda, även om den innehåller en hel del km 😅 

Nu sitter jag i Ängelholm och ska strax köra ner till havet...med bussen så klart. Sen ska jag rulla in mot stan igen. 
Ungdomarna är glada och förväntansfulla. Imorgon är det slut för deras del. 
Dom ska fira, det har dom gjort väldigt klart hehe. 
Tur för mig att jag inte ska köra imorgon. 

Jag ska ta tåget in till Malmö och ha min sista redovisning för denna terminen. 
Jag och tjejerna ska fira med en lunch innan redovisningen. 

Sen håller vi sommarlov. 
Det gör vi med att åka och fira Erica som tar sin examen. 
Så det blir en hektisk men roligt dag imorgon. 

Nu är det dags att köra.
Hej svejs 😊

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0