🌾

Snart fortsÀtter mitt arbetspass. En liten rast bara.

NĂ€r klockan slĂ„r 01.00 slutar jag och kör hem. Imorgon Ă€r jag ledig. Äntligen skulle jag vilja sĂ€ga. 
Ska bli skönt och vi spenderar den lediga dagen med att Ă„ka in till Helsingborg och fria bad. 

Vi fÄr variera oss lite frÄn friluftsbadet ju.
Ska se om minigolf kan locka barnen.

VĂ€dret Ă€r toppen just nu och stressen över att fĂ„nga varje liten solstrĂ„le börjar lĂ€gga sig. 
SĂ„ Ă€r det varje sommar. 
Man beter sig som att solen nĂ€r som helst ska slockna 😂😂
Men som sagt, nu börjar det lĂ€gga sig. 

Nu Ă€r det dags att fortsĂ€tta köra. 
Hej sĂ„ lĂ€nge 🌞😊

(null)

(null)

(null)

(Lunchen idag, fiskish pinnar med Ă€rtor och fĂ€rskpotatis. PĂ„ min tallrik ligger det Ă€ven vegansk sill đŸ‘ŒđŸŒ) 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0