Examensfest

Erica bubblade av lycka när vi anlände till festen. 
Allt va dukat så fint och maten va jättegod. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Barnen hade jättekul och när vi begav oss hem så rann svetten den deras pannor 😅

Nu ligger dom och sover och jag ligger i soffan och kollar på en film. 
Jag är inte trött, jag borde sova. 
Imorgon är det jobb som gäller. 
Jag får tyvärr inte vara med när tjejerna har sin uppvisning. Jag har dock blivit lovad en film av allt. 

Känns trist att missa deras första uppvisning men pengarna ska ju in. 
Usch!! Detta materialistiska samhälle vi lever i. 
Pengar hit och pengar dit. 
Ibland önskar jag att jag kunde packa en väska och bara vandra ut i skogen. 
Bara leva av naturen och slippa allt det som kretsar runt oss nu. 

Livet är här, nu. 
Slösa inte bort det på oväsentliga saker.
Njut av det du får och gråt inte över det du inte har.
Jag har slösat bort många tårar.
Det är inte ett alternativ längre. 
Jag kan tycka något eller någons frånvaro är ledsamt...men sen måste jag släppa det. 
Det är en självbevarelsedrift, något som många saknar totalt.

Jag väljer att fokusera på känslorna som lyfter mig. 
Inte dom som får mig att vilja stänga dörren och låta mörkret sluka mig hel. 

Det enda som ska slutas nu är mina ögon. 
God natt ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0