Fadder

Idag fick jag sitta bredvid.
Ingen körning, bara guidning.
Vi hade jättekul, skrattade typ hel tiden. 
Det va en uppfriskande kollega helt enkelt 😁

Solen har värmt ordentligt idag. 
Trots det så gav jag mig ut på min långa PW.
Jag tog viktvästen med mig. 

Så det resulterade i 11 km med 10 kilo extra på ryggen. 
Svetten lackade men det kändes helt okej.
Jag tog mig runt på mindre tid än förra gången...så det måste vara ett bra betyg. 

(null)

När jag kom hem blev det plugg och tvätt för att sem avsluta med en dusch och strykning av mina nytvättade skjortor.

Nu sitter jag i bussen och njuter av de svalkande vindpustarna som smiter in när dörren öppnas. 

Imorgon har flickorna skolavslutning och vi ska fira det med ett besök på Pinchos. 
Sen blir det nog fredagsmys med Fia och barnen. 
Innan det ska jag dock lämna in mina skolarbete. 
En skön känsla det där 🌸

God kväll ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0