Fixardag

Underbar dag med en massa som blivit gjort.
Egentligen inget nödvändigt men en fasligt massa kul. 
Jag fixade äntligen till min murgröna på framsidan. Köpte hönsnät som jag formade som en cylinder och sen tryckte jag in all murgröna i den. Kommer bli skitsnyggt när bladen letar sig ut genom gallret.

(null)

(null)

(null)

Just nu sitter jag och myser under en filt och med en kopp kaffe och en mazarin. Svensk fika när den är som bäst. 

Lava behöver lite pappatid och Nova spenderade dagen hos mig eller rättare sagt hos Ebba 😅 
Men hon oom hem sen och då försvann hon in till grannen och badade i deras pool. 
Jag fick efter lite tjat in henne så vi kunde äta middag. 
En god fetaost sallad med oliver blev middagen. 
(null)

(null)

Det har varit en riktigt skön dag idag. 
Nu ska jag snart kalla in tjejen och sen ska vi mysa ner oss i soffan och kolla en film. 
Äta lite jordgubbar och glass tänkte jag. 

Imorgon bär det av till skogen. 
Viktor skulle försöka hitta nåt nytt ställe som vi kunde besöka. 
Kanske gå nån vandringsstig och sen grilla lite. 

(null)

(null)

Mina ärtor som jag planterade för ett tag sen har nu burit frukt. 
Såg inte det förrän idag, riktigt kul. 
Sen har jag både smultron och tomater som är redo att plockas. 
Min dröm är att ha en egen liten trädgård, självförsörjande liksom. 
Men det får vänta till jag flyttar till hus. 
Men gud va kul det ska bli.

Ha en mysig lördag nu, det ska jag ha 🥰🌱🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0