Kalas

Idag firade vi Milo som blev 10 år.
Det bjöds på goda vegetariska piroger och sen en väldigt smarrig tårta med bär och grädde. 

Klockan va ställd på 11.00 idag. Jag trodde att jag skulle vakna innan den ringde, men nej nej! 
Jag vaknade med ett ryck när larmet startade. Ville egentligen inte gå upp, ville sova lite till. 
Men det va bara att masa sig upp och fixa gröten. 
Sen hoppade jag in o duschen för att sedan Bege mig till affären. 
Mitt jordnötssmör är slut så det va ett måste. 
Jag har beställt nytt på Apotea men nu är det ju en massa jobbiga röda dagar...så beställningen har inte anlänt än. 

Efter kalaset fick jag lägga mig och vila lite. Känner att kroppen behöver vila lite ler egentligen men jobbet kallar.
Det blev iallafall ingen träning idag. Kroppen är säkert glad för det. 
Men imorgon ska jag ut på en långrunda innan barnen kommer.
Är i valet och kvalet om jag ska ta viktvästen eller ej. Det kan vara rätt saftigt att ta den rundan med 10 kilo extra. 
Ja vi får se hur det blir.

Nu sitter jag i Ängelholm och ska strax köra till  Förslöv. Sen har jag lite rast igen. Då ska jag fortsätta med min rapport som ska in snart. 
Snacka om att vara effektiv 😂

Ha en trevlig lördag 🌸 va rädda om er

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0