Kvällslyx

(null)

(null)

Suget efter nåt sött pockar.
Jag vet att jag har en del som tillfredställer det behovet men jag va ute på en PW innan och jag vill inte skapa ibalans i dagens Kcal intag.
Så jag provade en här glassen. Den skulle tydligen vara väldigt god.
Så här i efterhand, när den är i min mage kan jag bara instämma.

Nu ska jag se färdigt på filmen och sen släcker jag för ikväll.
Det har varit en lång dag.
Tjejerna hade gymnastikträning från 10 till 15. 
Jag åkte hem ett tag men annars satt jag där ovh tittade på dem när de gjorde rondater och  volter.
Tjejerna gjorde faktiskt så bra ifrån sig att de ska träna med denna gruppen hela nästa vecka oxå. 
Sen efter sommaren ska tränarna bestämma om de får en plats i truppen 👏🏼👏🏼
Det märks att nivån är högre med dessa gymnasterna och jag hoppas att Lava och Nova inte blir avskräckta av den hårda träningen. 
Det är så roligt att se deras utveckling ❤️

(null)

(null)

(null)

Frukosten imorse va suverän.
Solen va uppe och värmde skönt när jag satte mig där ute.
Fåglarna gjorde mig sällskap.
Det va väldigt.....rofyllt.

Fler av dessa morgnarna tack 🌸
Mer av det lugn som förflöt under morgontimmarna.

Imorgon ska jag ta en långpromenad. 
Först frukost och sen promenad.
Ser redan fram emot den.
Funderar på att ta det lite lugnare imorgon. 
Foten gör fortfarande ont men jag vill ändå inte avskaffa mina PW. Dom ger mig ett lugn i själen som det är nu.

Jaja vi får se hur jag gör.

Ha en skön kväll ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0