Lyckan i deras ögon

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dom slet i påsen som jag hade hämtat en halvtimme tidigare. 
Det va en överraskning sa jag.
Deras oförstående uttryck avspeglades i deras ansikte, sen började som dra i påsen.

Att se förvåningen och sekunden efter total lycka....den är obetalbar. 
Det är en av de sakerna i livet som gör allt värt det. 

De stunderna av total lycka. Dom behöver alla.
Ibland går det långt mellan de stunderna.
Men när de väl kommer, så lyser de starkare än 1000 solar.

Det blev ingen långrunda idag. 
Jag tog en promenad till Billesholm istället. 
Viktvästen va på.
Nu när jag ligger i soffan så känner jag hur det stramar i nacken. 
Det ömmar. 

Jag vet inte varför men det skapar en obehagskänsla i mig. 
En känsla som jag inte haft på länge.
Jag försöker tränga undan den. 
Den pockar, viskar....psst!!! 

Nu när jag strax ska lägga mig så gör jag det med den känslan. 
Det lär bli en....sån natt. 
Dem kommer mer och mer sällan, men den är tyvärr inte bortblåsta. 

Så god natt ✨ sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0