Reunited....❤️

Äntligen fick jag krama om min efterlängtade vapendragare. 
Fia, Christian och barnen + två bonusbarn hängde med till kvickbadet i Höganäs idag.

Det va soligt.
Varmt.
Lagom blåsigt.
Alldeles underbart ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Barnen fångade krabbor, kräftor och nån ål liknande fisk (som de givetvis släppte ut sen). 

Detta är livet när det är som bäst 🌸❤️
Längtar till på måndag när min semester börjar. Då ska vi mysa så här varje dag. 

Nu sitter jag på jobb. Har rast.
(null)

Om ett tag ska jag köra till Åstorp. Sen lite regler tid för att kära sista turen till Klippan. 
Sist jag körde den va det rätt stökigt så jag hoppas att det blir lugnare inatt. 
Klockan 04.00 slutar jag och sen är det direkt hem till sängen. 

Ha en fin fredag 🌸🌞💦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0