A reason to fight...

The image in your eyes
Reflecting the pain that has taken you
I hear it in your voice, so ridden with shame
From what's hailing you
I won't give up so don't give in
You've fallen down but you can rise again
So don't give up
When the demon that's inside you is ready to begin
And it feels like it's a battle that you will never win
When you're aching for the fire and begging for your sin
When there's nothing left inside, there's still a reason to fight.....

Det närmar sig dagen då allt förändrades. 
Då jag gick in i det där rummet och fick levererat dom tre ödesdigra orden. 

Jag lyckas på nåt sätt förtränga datumet, men sen händer det något. 
Allt runt omkring mig påminner, visar, skriker.
Allt för att jag inte ska glömma.
Som om det nånsin skulle vara en möjlighet.....att få lov att begrava det tillsammans med alla andra minnen. 
4 år sen....och nu....resten av livet. 

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

Mmm....dom är just det. 
Mitt skäl att kämpa, kriga ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0