Älskade Lava ❤️

För 10 år sen fick jag hålla dig för första gången. Jag fick titta in i dina vackra ögon.
Jag fick höra dina andetag, och tro mig...jag räknade dem en efter en. 
Fortfarande idag när jag går upp till dig, kan jag räkna tyst för mig själv,

Dagen då jag och din pappa fick reda på att du fanns, att vi skulle få bli dina föräldrar.
Det va samma dag dom vi lämnade våra nycklar och skulle flytta till den lilla lägenheten på brunnbäcksgatan. 
Vi hade bestämt oss för att spara till hus för vi gärna ville flytta till nåt större innan vi började tänka på barn. 
Vi stod där inne på toaletten och tittade på den lilla stickan. 
Jag förstod direkt vad det betydde medan din pappa behövde lite längre tid för att koppla ihop två streck med begreppet POSITIVT,
- men vadå, är det positivt att det är två streck. Är du gravid då eller? För det hade ju visserligen varit rätt positivt. 😂😂

Sen den dagen har du funnits med oss. 
10 år.
Ett decennium.
Ditt dyrbara liv.
Vår älskade dotter.

Och vilken resa du har gjort.
Från en prinsessa som absolut inte skulle ha något annat än klänningar som gick att snurra med, till en självständig tjej som bara vill ha bekväma kläder. 
Från en flicka med Barbie som största hobby, till en ung tjej med dinosaurier som passion,
Du har till och med börjat prata om ditt framtida yrke, som Paleontolog (tror det stavas så). 

Så många drömmar. Sån vilja. Passion.
Du kommer bli precis det du vill bli.
Jag, din pappa och alla andra i fin familj kommer stå bakom dig och stötta dig i din resa.

Jag älskar dig. Du har halva mitt hjärta. 
Utan dig vet jag inte var jag hade varit nu.
Från den dagen du föddes så förstod jag på riktigt vad meningen med mitt liv var ❤️

Du och din syster gav mig den styrkan jag behövde när jag var i det mörkaste rummet. Ni var mitt ledljus. 
Fortfarande räcker ett leende från dig för att lysa upp hela min värld.
Jag älskar dig ❤️

Hoppas att du vet hur älskad du är.
Jag kommer spendera resten av mitt liv med att påminna dig om hur värdefull du är.
Du är min och pappas ⭐️ 
Vår sol.
Vårt universum. 

Grattis på födelsedagen min flicka ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0