Bara en liten Idyll 😍

Grönskan ger intrycket av liv.
Åkrar och enbart den vĂ€gen bilen tar sig fram pĂ„ slingrar sig lĂ€ngst trĂ€d och hagar.

Solen tittar fram bakom molnen och blĂ€ndar mig för en sekund. Jag insuper varje liten strĂ„le som den skĂ€nker mig. 
KÀnner hur energin fylls pÄ.

Barnen skrattar Ă„t olika moln som liknar bĂ„de björnar och drakar. 
En kÀnsla av lugn fyller mig och vÀrmen frÄn den nu helt synliga solen sprider sig i hela kupén.

Vi anlĂ€nder till Linn och Alex klockan 11.00. 
Kaffet Ă€r vĂ€lkommet och jag tar den varma koppen, kĂ€nner hur handen blir ett med koppen.
Doften av nÄgot annat Àn zoegas kittlar moon nÀsa. Smaken av nya bönor blir en trevlig överraskning. Just nu kommer jag inte pÄ vad det va för nÄgra bönor men det va vÀldigt gott.

Det kĂ€ndes som en evighet sen jag trĂ€ffade henne och det va till och med en ny liten individ i familjen dĂ€r. Lilla Olivia va söt som socker och hennes stolta storasyster passade pĂ„ henne hela tiden och överöste henne med pussar 😍

Det bjöds pĂ„ goda halloumiburgare. Alltid en succĂ© och bĂ„de mig och barnen. 

(null)

(null)

SĂ„ tusen tack för en jĂ€ttetrevlig lunch Linn och Alex 🌾

Efter lunchen bar det direkt ivĂ€g till gymnastiken. 

(null)

TvĂ„ timmar senare va tjejerna klara och dĂ„ rullade bilen vidare mot Bjuv och deras pappa. 
Viktor kom hem frÄn Prag idag och tjejerna va sÄ förvÀntansfulla över att fÄ trÀffa honom.
Fyra dagar va han borta och man skulle kunna tro att det handlade om veckor 😂 frĂ„n bĂ„da sidorna hehe. 
SĂ„ jag blev barnlös inatt dĂ„ bĂ„de Lava och Nova ville mysa med sin pappa. 

Jag stannade ett tag, tog en kopp ☕ och tittade pĂ„ lite bilder frĂ„n resan. Man blir ju rĂ€tt sugen pĂ„ att Ă„ka ivĂ€g och det verkade som att Viktor redan hade nĂ€sta resmĂ„l i sikte 😅
Jag har ju redan en resa bokad sĂ„ jag fĂ„r avverka den först innan jag tĂ€nker pĂ„ nĂ€sta. 

Nu ska jag sĂ€tta mig i soffan och hĂ„lla kvĂ€ll. Har bara nĂ„gra fĂ„ sidor kvar pĂ„ min bok nu. SpĂ€nningen Ă€r olidlig och jag vill egentligen inte att den ska ta slut 😆
Tur att jag har nÄgra till pÄ lager.

Ha en trevlig kvĂ€ll ⭐

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0