Dags att jobba

Grammatik idag. Emma och Lisa kom hem till mig och vi satte oss med skolarbetet. 
Det va precis så motigt och jobbigt som vi förväntat oss. Inget va logiskt och det tog extremt lång tid för att bara klara av att svara på en fråga. 
Det tog musten ur mig och dem.

Så när det va dags att åka till jobb kändes det som en befrielse.
Att slippa tänka.
Att bara fokusera på att köra från punkt A till punkt B, 
Nu är jag i Hbg och inväntar min avgång. 

Magen kurrar så jag möter den halvvägs och stoppar lite nötter i munnen. 
Den nöjer sig för tilllfället.
Eftersom vi höll på så länge med tentafrågorna så missade jag helt lunchen. Det straffar sig nu. 

Veckan kommer bestå av jobb, jobb, jobb och plugg. Roligare har jag haft men så får det vara nu. 

Dags att rulla, hej så länge!! 

(null)

(null)

(null)

Längtar tillbaka 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0