Dom som betyder mest ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Ni är och kommer alltid vara det som får mitt hjärta att fortsätta slå.
Sen den stunden era lungor fylldes med luft.
Sedan dagen då era ögon skådade sitt första ljus.
Sedan dem dagen jag fick den ärofyllda titeln som er mamma.

Den dagen fick mitt liv en mening som aldrig kommer att förändras.
Min kärlek till er är konstant. 
Den är ❤️

(null)

Fredagsmyset blev pizza med godis och en bra film.
Legomovie 2.
Efter filmen gick vi upp på Novas rum, pratade, ritade.
Barnen sover nu sedan länge och jag har somnar i omgångar här nere på soffan. 
En film på datorn har varit igång och nu är datorn tyst.
Allt är nu tyst när jag vaknar.

Om några minuter är klockan 00.00 och jag...jag....vet inte.
Allt är så dimmigt just nu.
Jag önskar att det bara kunde klarna...bara lite...så jag iallafall kunde guida mig själv ut ur den värsta dimman. 
Ni vet..där det är som tätast.

Det känns som att jag famlar med händerna framför mig. 
Jag ser inget.
Jag får liksom känna mig fram...och jag är bara rädd att dimman bara ska bli tjockare och tätare.
Bara klarna...lite.
Snälla.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0