Födelsedag

Jag vaknade av att någon höll på nere i köket. 
Nova låg fortfarande och sov.
Hmm...det måste vara Lava.
För en sekund hann jag tänka "ska hon göra frukost till mig nu när jag fyller år" medan jag gick nerför trappan. 
Det som möter mig är Lava med hela munnen full av macka. 
Jättenöjd va hon 😂
- är du nöjd nu mamma? 
- vad menar du Lava? 
- ja över att jag fixade frukosten själv.

Hehe söta unge. 
Ja jag är nöjd, och extremt stolt över att ha dig och din syster som mina döttrar.

Deras pappa fixade presenten istället 😁 den bästa av dom alla. Han vet vad jag vill ha hehe.
En super super fin.....Ben&Jerrys 👌🏼 med två ljus som bildade numret 34 👏🏼👏🏼
(null)

Tack Viktor 😅😁

Dagen har varit till min belåtenhet.
Fina presenter och härligt sällskap. 
Vissa saknas denna dagen men vi gör det bästa av det ändå.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tusen tack för alla gratulationer. Både på FB och på instagram och i verkliga livet.
Men känner verkligen kärleken spira denna dag. 
Så tack alla ❤️

Kvällen avslutades med en mysig födelsedagsmiddag på Pinchos med min fina syster.
Vi skrattade, åt gott och drack ännu bättre.

(null)

(null)

(null)

(null)

Linn och Kewin kom med barnen. 
Dom hade med sig en jättefin orkidé 😍 min allra första faktiskt. Så den ska vara rädd om. 
Det va så kul att träffa pojkarna igen, blir inte så ofta nu när livet bara rusar förbi. 

Sen va Sara och tjejerna oxå hos mig. 
Dom bjuder på många skratt och en massa kärlek. Tack för alla presenter ❤️

Pappa, fina pappa. 
En kaffe, en avokadomacka och en mysig stund med bara dig va precis vad jag behövde. 
Jag kommer snart till dig, myser ner mig i din soffa. Det går för många dagar nu utan dig....det får vi göra nåt åt.
Så ha kaffet redo ☕️🥰

Nu är det kväll för mig. 
Natti natti ⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0