Fredagsmys

En lång dag i skolan. 
Resan hem tog en evighet (kändes det som).
Tröttheten var ett faktum innan jag ens satt mig på det fullpackade tåget.

Dofterna från en dags arbetade människor med ifrågasättande känsla för hygien blandades med de kulinariska dofterna som lätt hade kunnat vara från en festivalmeny.

Men trots detta tog ändå tröttheten överhanden och jag vaggades in i ett transliknande tillstånd där allt liksom registrerades men samtidigt sållades bort från hjärnbalken. 
Inget stannade kvar.

Tröttheten satt i ändå tills jag kom fram till kvällens place to be.....casa de Wikander a la Mörarp. 

Där käkade vi pizza, drack lite vin, smuttade på fin whisky och kollade på Talang. 
Riktigt lugn och mysig kväll med bästa Farmor och Farfar. 

Lava ville stanna kvar och sova över medan jag och Nova begav oss hemåt.
Nu ligger Nova och sover och jag sitter/ligger i soffan och funderar på om jag ska gå upp och lägga mig. 
Jag är trött men jag vill inte sluta ögonen än. 
Alldeles strax men inte riktigt än.
Det är fortfarande vissa saker jag behöver reflektera över, analysera ⭐️
Jag vet att när jag är så här trött så blir det inte mycket vettigt som hjärnan producerar fram men samtidigt tror jag att det är just då ens undermedvetna ger de rätta svaren.
När hjärnan inte påverkar hjärtat liksom. 



        ⭐️ Lev ditt liv och skit i andra ⭐️
Så kommer du lycklig genom livet vandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0