PW

Läpparna är torra när jag vaknar. 
En värk gör sig erkänd när jag vänder mig om. 
Magövningarna gav visst resultat. 
Magen kurrar och jag sneglar på klockan.

10.49

Även om jag inte somnade förrän 04.30 ca så vill kroppen fortfarande ha sin frukost på samma tid. Så nu protesterar den och visar högljutt sitt missnöje.

Jag går upp och förbereder min frukost. 
Min gröt som idag består av: jordnötssmör, äpple, hallon, chiafrön och kiwi.

(null)

(null)

Kaffet är redan klart! 
Doften sprider sig som vågor på havet.

Det är tyst och jag njuter av det.
Till och med Turbo verkar ovanligt harmonisk denna söndagsmorgon. 
Medan jag äter min gröt försöker jag gå igenom dagen i huvudet. 
Snabba kalkyleringar gör mig snart medveten om att jag inte kommer hinna allt jag vill.
Så jag får prioritera.
Träningen går först idag, en PW för det bli eftersom jag inte hinner åka till gymmet.
Sen ska jag fixa mat så jag kan ha med mig på jobb. 
Imorgon har vi en examination så det får bli lite repetition efter matlagningen. Den är det dags att åka till jobb. 

Inte mycket som jag kan checka av denna dagen men så får det bli.

God morgon 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0