Walk a thousand miles in my shoes

Fia knackade på min dörr.
I famnen hade hon de efterlängtade frukostbullarna och en fin fint ask.
Asken innehöll en av alla våra gemensamma nämnare....choklad 😍
(null)

Den ska jag spara till en myskväll med just denna fantastiska människa. 
I många år har vi nu kunnat njuta av varandras skratt och vänskap.
Hon är den bästa vän man kan önska sig ❤️
Ni vet, en sån vän som kan ge dig ett leende på läpparna av bara tanken på henne. Hon behöver inte göra nåt....bara finnas till. 
Jag är bortskämd med så många underbara människor i min närhet. Jag hoppas att som förstå hur mycket som betyder för mig. Jag är alldeles för dålig på att påminna dom om detta...men jag ska minsann bli bättre på det. 
Mina vänner är en stor del av mitt liv. Dom som finns här, var och en har en speciell plats i mitt hjärta. 
                                     ❤️❤️❤️

Nu är det snart dags för jobb. Jag dricker en kopp kaffe för att ladda upp inför arbetspasset som slutar 04.00 imorgonbitti.
Hoppas i vanlig ordning att det blir lugnt ikväll.

Jag och tjejerna va på Väla för en stund sedan. 
Det va dags för Lava att få nya skor. 
Resultatet blev två skor till Lava och ett par till Nova. 
Nova va överlycklig över sina nya skor som lät när hon gick. 
Att se glädjen och upprymdheten i henne när hon tog på sig dom va som att se en liten kattunge öppna sina ögon...mitt hjärta smälte ❤️ 
(null)

(null)

(null)

Hon har längtat så länge efter ett par skor med klack. 
Nu kommer hon vara nöjd ett tag hehe. 
Lava hade lite mer problem med att hitta dina skor. 
Den här damen är väldigt kräsen och bestämd. 
Det får inte vara fel färg, fel form, fel höjd, fel innetyg....ja ni förstår. 
Men till slut hittade hon oxå sina skor.

Nu ska jag strax byta om. 
Kaffet håller på att kicka in känner jag. 
Huvudvärken som har hängt med mig hela  dagen släpper nu. 
Imorgon är det dags för tjejerna att tävla för första gången gymnastik. 
Ska bli så kul att se.
Viktor kommer med dom kl 10.00 imorgon och då ska jag fläta deras hår och se till att dom är redo för competition. 
Sen efter tävlingen är det bara att svida om till uniform igen..jobb jobb.

Det är slitsamt ibland men i slutändan är det värt allt ändå. 

(null)

Med ett leende ska jag nu möta alla lätt berusade individer. 
Kvällen fortlöper förhoppningsvis utan några incidenter och med det önskar jag er en fin och lugn fredag 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0