Älskade barn ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Högläsning ute.
Läxläsning ute.
Nöjesläsning....ute.

Dagen har varit super.
Vi blev klara med den ena uppgiften (film) som ingår i vår matematikkurs.
Så nu kan vi checka av den. 

Jag har varit ute på min PW, det blev en sen runda ikväll eftersom jag inte hann med den imorse.

Lite läsning i Tal & Tanke hann jag med. 
Känns som att det varit en effektiv dag helt enkelt. 
Solen värmde oss gott när vi satt här på baksidan. 
Det är en nackdel. 
När solen kommer fram så blir jag så väldigt trött. Vill bara lägga mig och jäsa under de varma strålarna. 
Men det går tyvärr inte nu.

Jag är färdig för ikväll.
Just nu sitter jag här ute med en kopp te. 
Varvar ner.
Tänker.
Filosoferar över allt och ingenting.
Lyssnar på fontänens porlande.
Fåglarnas kvällssång. 

Det är skönt.
Det är livet.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0