Dags att jobba

(null)

Tjänsten idag är relativt kort. 
Det känns bra med tanke på hur kroppen känns. 

Jag hann med en PW blandad med löpning, det kändes i benen. 
Vet inte om jag håller på att bli sjuk men jag känner att det värker mer än det ska göra. 

Till helgen kör vi Thoughest och det vill jag gärna vara frisk till. 
Gröten på morgonen hjälper för att fylla på energidepåerna men sen går det liksom inte. 
Jag äter men blir inte riktigt mätt, tillfredsställd. 
Kroppen vill ha mer, mer av fel saker.

Det är the mind vs. The body....just nu håller The mind på att förlora. 
Men än så länge så har jag inte gett efter.
Det är surt, hur snabbt det går att fastna i sockerfällan. 
Sen tar det så lång tid att komma ur det igen. 

(null)

(null)

Funderar på om jag ska bara överge alla andra måltider....bara köra fullt ut på gröten. 
Den är ju en fröjd 😍 

Men nä, det går inte. 
Behöver ge kroppen alla vitaminer, mineraler, kolhydrater, fett, protein, aminosyror m.m.
För er som är insatta så vet ni att det är en hel vetenskap. 
Ibland blir jag trött på det men oftast försöker jag se till att ge min kropp de allts bästa förutsättningarna. 
Både genom träning och kost. 
Sömnen är väl sådär just nu men det är bara under en viss tid och då klarar kroppen det.

Nästa vecka blir det plugg. Inget jobb alls.
Jag har åsidosatt mina studier nu ett tag och nu börjar det komma krypa. 
Så denna veckan är det bara plugg som gäller. 
Ja det och träning såklart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0