Fadder

Idag får jag inte köra. 
Idag ska jag bara luta mig tillbaka och låta någon annan göra jobbet åt mig.
Idag är jag fadder.

Innan det va dags för jobb så njöt jag av det fina vädret.
Det blev inte så många timmars sömn inatt heller. 
Kroppen är inställd på att vakna när solen lyser och fåglarna kvittrar.
Därför va det om ännu jobbigare att somna när dessa faktorerna redan va aktuella när
Mitt huvud lade sig på kudden. 

Men 3 timmar fick jag iallafall. Sen kom tjejerna cyklandes. 
Jag gick upp och tog på mig träningskläderna sen blev det en timmes PW. 
Magen gnällde när jag kom hem, ville ha sin gröt. 
Och det fick den + en kopp kaffe. 
Redan då vid 10.00 va det varmt på baksidan. 
Jag åt frukosten ute, helt underbart.

(null)

(null)

Sen solade jag lite. 
Inget plugg blev det, får köra på i veckan istället.

Tjejerna cyklade ner till skateparken, men först inom Netto och handlade bröd till ankorna och glass till sig själva. 
Dom börjar bli stora nu. 
Åker iväg på sina utflykter själv nu.

(null)

(null)

Det blev lunch ute oxå. 
En mumsig sallad med feta och quorngryta 🥰

Hoppas det fina vädret håller i sig hela nästa vecka oxå. 
Känner verkligen hur mycket gladare man är när solen är framme. 

Hej så länge 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0