Fredag!!!

(null)

(null)

Mmm....mango och jordnötssmör ❤️ perfekt kombo.

Powerwalk på det och sen ett pass hemma. 
Känns bra. 
Imorgon kör vi...fy vad det kommer kännas. Ska bli så kul.

Igår träffade vi andra halvan av vår basgrupp. Dom har svenska nu när vi har matematik så vi ses inte så mycket just nu. Men det va så kul att träffa dem....glädjespridare.

Måste säga att jag har nog den bästa gruppen i världen. Vi har alltid så så roligt. 
Skrattet är alltid nära och känslan när jag ser dom är 👏🏼👏🏼

Igår fick vi en mealtdown under föreläsningen.  Kanske inte uppskattades av alla men gud va skönt det kändes att bara skratta....och skratta...tills magen värkte och luften tog slut. 
Helt underbart. 

Nu sitter jag och väntar på att dörrarna ska öppnas. 
Sen ska jag in och bli fin ❤️
Efter det åker jag hem igen och fortsätter med skrivandet. Snart snart är jag klar.

Det är ju fredag idag så det blir tacos och mys till kvällen. 
Men innan dess har jag en del att göra. 

Alltid något att göra.
Sånt är det....när ögonen alltid skådar nåt dom behöver tvättas, lagas, städas, fixas....alltid nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0