God morgon

(null)

En ny dag.
Tillbaka till verkligheten, rutinerna. 
Och denna gången är det helt okej. 

Det va en underbar resa med många skratt och en fortsatt oändligt vacker natur. 
Jag fick frågan om jag ville flytta dit 😂 ja, hade jag fått det bästa av alla världar hade det varit ett faktum för längesen. 

Det är svårt att förklara känslan när man är någonstans som är så längt hemifrån men som ändå känns som hemma....så jag låter bli. 
Den är ändå bara min....känslan alltså.

Nu har har varit ute och sprungit några kilometer. Tränat lite styrka här hemma. 
Magen kurrar och maten är strax klar. 

I mobilen spelas ny musik, nya beats.
Nytt, nytt, nytt!! 

Om några timmar ska jag ta på min uniformen och sen bär det av till jobb. 
Känns helt okej. Dags att tjäna in lite slantar då jag snart kan resa igen 😉🛫

(null)

(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0