Influensers

Dina ord.
Din blick. 
Känslan som kommer med dessa två.

Regnet har smattrat mot plast taket mer eller mindre hela dagen. 
Regnet manifesterar känslan som jag har just nu. 
Ihärdig, grå, negativ.

Jag är trött, väldigt trött. 
Vet inte riktigt hur jag ska hitta orken som krävs för att jag ska öppna böckerna och lära mig det jag behöver till tentan. 
Jag har checkat ut. 
Har tagit sommarlov redan, fast jag tror ändå inte att det är det som är problemet. 

Motivationen saknas för tillfället. 
Andra saker tar helt enkelt mer plats i mitt huvud. 
Prioriteringen är annorlunda nu. 
Bra eller dåligt, tja vi får väl se.

Imorgon och resten av veckan är det jobb som gäller. 
Jag har tagit ledigt på onsdag när tentan är. 
Ska bli skönt när den är över. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag är det mors dag. 
Nova hade gjort en regnbåge till mig som jag fick under frukosten ❤️❤️ söta Nova. 
Sen spelade vi lite spel. Fia med knuff är så underskattat 👌🏼 riktigt roligt.

Nu ska jag dricka mitt te. 
Lägga mig under täcket.
Somna i soffan.

Imorgon fortsätter ekorrhjulet att snurra.
God natt 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0