Plugg

(null)
 
Så där lagom entusiastisk känner jag att jag är.
Jag hade mer energi och vilja när jag skulle fixa ihop lunchen. 

(null)

(null)

(null)

Det syns kanske 😅
Mmmm....jag lever för att äta.

Nu kom tjejerna hem och två extra barn följde med. Får se hur mycket pluggande jag får gjort nu. 

Jag somnade på soffan inatt. 
Varken ville eller orkade gå upp och lägga mig. 
Så när jag vakande vid 8 så låg jag ett tag och drog mig innan magen började kurra. 
En omgång gröt senare va jag påklädd och redo för morgonen PW. 

Det hade regnat inatt så luften va fuktig och doften av blött gräs letade sig in i min näsa. 
Det va en bra promenad. 
Behövde rensa huvudet och dessa promenaderna är absolut det bästa sättet att göra det på.

Saker och ting går på rätt håll nu, men på nåt sätt kan jag inte släppa den dåliga känslan som jag har i magen. 
Den är där hela tiden. 
Vi får väl se om den manifesterar sig eller ej. 
Oavsett måste jag försöka fokusera på den här sista kursen. 

Lättare sagt än gjort...verkligen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0