Plugga in i natten.....

Kom precis hem ifrån jobb, 
Har haft geometri i huvudet hela dagen och nu ska jag fortsätta plugga lite till. 
Jag vet att om det inte har gått in i huvudet vid detta laget så kommer det nog inte att fastna nu heller. Men jag gör ett sista försök. 

Imorgon kommer jag ta bussen och tåget extra tidigt för att försäkra mig om att jag kommer i tid till tentamen. 

Så jag får väl försöka lägga mig i tid ikväll oxå. 
Ska äta lite först innan det är dags för plugg. 

Äta bör man, annars dör man 😅😁
Det känns som att det är mitt enda glädjeämne just nu...mina måltider 😂😂 
Det är dom som stillar suget 👌🏼

Imorgon ska jag fuska lite. 
Efter tentan så ska jag och tjejerna käka lunch nånstans i Malmö och då ska jag faktiskt dricka ett glas vin. 
Det rimmar dåligt med min träning men det har blivit lite utav en tradition och vem är jag att ändra på ett vinnande koncept 🌸

Så när jag kommer hem får det bli en PW istället. 
Man kanske tror att det är sommarlov då...men nej nej!! 
Då ska jag börja på det sista inlämningsarbetet. 
Men snart snart är de sommarlov. 
Ska bli skönt!

Jag kände det idag. Hur skönt det va att "bara" köra buss. Att inte behöva tänka liksom. 
Det är nästan semester bara det.

På tal om träning. 
Vill meddela att jag idag sa upp mitt medlemskap på Nordic Wellness. 
Jag känner att jag får ut mer av min egen träning här hemma.
Nu ska jag effektivisera mina PW oxå med en viktväst. 
Sen får vi se vad som händer. 

(null)

(null)

Den västen tillsammans med vikterna som jag har här hemma + ordentlig kost (roligt att jag valt en pannkaka på bilden, men det är en proteinpannkaka) så borde jag fixa detta utan ett gym. 

Så heja heja!! 
Nu är det dags att äta. 
Smaklig spis och snart god natt 🔥

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0