Pluggsällskap

(null)

(null)

Just denna bilden är från igår när jag läste kvällsläsningen för Lava. Då ville Turbo oxå vara med. 
Han är med hela tiden. 
Nu när jag satt och pluggade låg han bredvid mig. 
När jag kom hem efter morgonens PW och skulle fixa frukost så satt han i fönsterkarmen och pratade lite med mig. 
När jag ska lägga mig kommer han trippande och lägger sig tillrätta bredvid mig. 

Han är alltid med ❤️ 
Det kommer bli tomt när han inte är med oss längre.

(null)

(null)

Igår sken solen hela dagen. 
Då passade vi på att sola och njuta av värmen.

Idag regnar det. Fast det är okej! Det behövs lite regn oxå. Jag va rätt blöt när jag kom hem efter morgonrundan men det va faktiskt väldigt uppfriskande. 

Nu sitter jag och läser om geometri och statistik. Lava och Nova ligger i ett bad. 
Dom ska ha fredagsmys hemma hos sin Farmor och Farfar ❤️❤️ så Ann-Britt kommer väl och hämtar dom efter jobb. Dom är väldigt peppade för att ha myset hos dem. Vet inte om det är en pik mot mig och Viktor 😂😂 vi får väl ta lite tips om hur man anordnar ett bra fredagsmys 😅🥰

Jag ska jobba så det blir väl mindre kul för mig. Klockan 04.00 imorgonbitti går jag av mitt skift. 
Samma sak på lördag. 
Däremellan måste jag verkligen plugga. 
Tentan närmar sig med stormsteg 🙈



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0