Tentamen

Frukosten är intagen. 
Väskan är packad.
Allt är med....förutom huvudet. 

Ingen sömn inatt, gick verkligen inte att somna. 
Såg på FB att mina gruppkamrater hade haft samma problem. 
Det är alltid så här innan en tentamen. 
Nerverna är liksom utanpå kroppen.

Egentligen är jag rätt "logisk" av mig. Alltså att  jag egentligen inte kan påverka utgången av provet längre. 
Antingen så kan jag det eller så kan jag inte det. 
Antingen så klarar jag det eller så gör jag inte det. 
Godkänt eller underkänt.
Oavsett så fortsätter livet efter klockan 13.15.

Om 20 min går bussen mot Hbg.
Nu är prio ett att ta sig till Malmö i tid bara.
Allt kan hända på vägen och jag är aldrig lugn förrän jag kliver av tåget i Malmö. 
Det är verkligen en mardröm, om tågen blivit inställda eller nåt sånt. 

Efter tentamen blir det vin och trevligt sällskap av tjejerna....ser fram emot det. 

Nu är det dags att göra mig redo. 
Önska mig lycka till 👌🏼🌸😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0