Thoughest

Mmm idag känns det. Eller ja några timmar in denna dagen börjar det kännas 😊

Benen ser ut som...ja 🙈 men det försvinner ju så det är lugnt.

Gårdagen va iallafall jätterolig. Det va underbart perfekt väder och vi kämpade oss igenom hela banan. 
Vi dök ner i leran, klättrade upp för höbalar, kröp under nät och sedan va vi i mål.

Efter Thoughest så åkte jag hem och duschade och åt nåt. Sen begav jag mig hem till Fia och Christian.
Lava och Nova kom senare. Dom skulle titta på Viktor som oxå skulle springa. 
Vi grillade och sen kollade vi på Johan Glans. 
Många många skratt senare åkte vi hem. 

Det tog inte många minuter innan jag slocknade i soffan. 
Kroppen va helt slut, på ett bra sätt.

Efter detta har jag fått mersmak. Jag kommer definitivt ställa upp nästa år. 
Viktor pratade om Vikings och om vi skulle ge oss på det med. Men just nu är jag nöjd.
Nu vill jag träna upp min greppstyrka ännu mer. Jag vill träna mer teknik och ännu mer kondition. 
Det är en sporre deluxe 😊 

Men just nu behöver jag oxå koncentrera mig på maten. Eller sockret rättare sagt. 
Jag behöver detoxa mig ett tag. 
Så nu blir det framöver bara en dag i veckan som jag får "unna" mig saker. 
Förhoppningsvis ger det resultat 👌🏼

Här kommer lite bilder från gårdagen och lite från idag ⭐️🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Katten på bilderna är Fias och Christians katt Sammy ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu har vi ett år på oss att träna och bli ännu starkare. Fysiskt och rent teknikmässigt. 

Kroppen är gjord för att svettas, jobba....så låt den göra det ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0