Vacker

Namnet viskar löften om något annat. 
Något nytt.
Något bättre.

Vacker! 

Det är dags antar jag. 
Tycker egentligen att det är omotiverat dyrt men det är väl ingen idé att dra ut på det.
En timme och 519 kr senare borde jag ha blivit lite vackrare 😉 

Jag har förresten glömt att berätta om min trevliga besiktning. 
Jag bokade tid i måndags och fick som slutgiltig dom att bilen INTE blev godkänd.
Bromsarna va tvungna att bytas. 
Det är skrattretande 😅 
Efter att ha lagt ut nästan 37.000 kr så går den inte igenom besiktningen.

Så nu får jag lägga ytterligare en slant på bilen. 
Vet ej riktigt vad det kostar att byta skivor och belägg men antar att det inte är gratis.
Mmmm.....tålamod är en dygd sägs det.

(null)

(null)

(null)

(null)

Som tur är så är jag just nu i en dimma.
En dimma där jag inte riktigt ser pengarna som försvinner. 
Jag orkar egentligen inte ens tänka på det.
Jag försöker se förbi detta.
Snart kommer bättre tider....snart.

Frukosten bestod av gröt, färsk mango, kiwi, banan och det bästa bästa jordnötssmöret från Urtekram ❤️ ja och gojibär som införskaffades igår. 
Det är verkligen höjdpunkten på min dag 🥰

(null)

Regnet smattrar mot rutan när bussen rullar in mot Helsingborg. 
Jag ska in tidigare idag, ska försöka skriva klart mitt arbete.
Vill verkligen bara avsluta det så jag kan börja fokusera på den kommande salstentan. 

Jag jobbar som bäst under stress men nu börjar det hopa sig. 
Sen ska jag ju iväg på lördag. 
Då är det Thoughest som gäller 👌🏼👊🏼
Ska bli kul även om jag inte alls har hunnit träna så mycket som jag velat. 
Jag ska ta mig i mål iallafall.
Jag och Christian får hålla varandra sällskap 😂 

Jag lär se ut som en dalmatin dagen efter. Har nu för tiden väldigt lätt att få blåmärken, så det kommer nog se rätt roligt ut.
Jag vet hur jag fungerar, jag bryr mig inte i stunden när jag springer..men sen får jag betala priset. 

Nu är bussen snart framme. 
Hoppas att ni får en bra dag trots regnet.

Hej hej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0