Ännu en dag i paradiset

Trött är väl bara förnamnet på vad jag känner nu. 
Lång dag på skolan, följt av ett långt styrelsemöte...som avslutas med förberedelser inför morgondagen.

Nu ska jag strax sluta mina ögon. 
Jag kommer antagligen drömma om protokoll och barnböcker.
Just nu lever jag lite i ovisshet, min VFU lärare har inte bekräftat vilken dag som hon ska besöka mig. Alltså vet jag inte när jag behöver fylla i mitt trepartssamtal, när jag ska planera min lektion, vad den ska innehålla. 
Jag vet ingenting just nu, väldigt frustrerande.
Jag hatar att leva i ovisshet, speciellt när det beror på någon annan.

Hoppas att jag får nåt svar av henne imorgon.

(null)

(null)

Nu ska jag njuta av lite god dricka, glass med bär. 
Sen är det god natt 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0