Dags att börja planera

Huvudet är tungt när jag kommer hem idag. 
Första dagen i förskoleklass satte sina spår.
Jag är utmattad på ett sätt som jag inte varit på länge. 
Men det är bara att börja planera, den här kursen ska jag hålla i betydligt mer än jag gjort innan. 

Jag vill bara andas lite nu när jag kommer hem, innan det är dags att börja. 
Men jag är rädd att om jag sätter mig i soffan nu, så somnar jag.

Att tänka om är svårare än jag trodde. 
Jag måste se till den här gruppens nivå och göra en lektionsplaneringen utifrån det. 
Samtidigt vill jag ändå ha ett tydligt mål, men det fick inte riktigt i F-klass. 
Här strävar vi mot mål, inga krav direkt.
För vissa är detta något bra, men inte för mig.
Men jag tror att det är något som kommer komma under kursens gång. 
Problemet är bara att jag ska hålla i lektion inom det snaraste.
Så jag måste sätta fart. 

Wish me luck ⭐️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Best luck 🌸

2019-11-11 @ 21:47:55
Postat av: Anonym

Best luck ♥️

2019-11-11 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0