Dags att jobba

Då va det dags ingen. 
Fortfarande ligger jag nerbäddad i soffan. Men snart så har jag samlat tillräcklig med energi för att lyfta på täcket, hoppa i uniformen. 

Jag är si sådär entusiastisk till att jobba inatt. 
Det har varit kallt och ruggigt idag på skolan. 
Det har varit intensivt som vanligt. 
Nu ska jag jobba till 04.30 imorgonbitti. 
Lava kommer vid 09.30 och sen är det julmys på området. 
Jag kommer förhoppningsvis vara uppe då 🙈😴 ja vad gör man inte för sina barn. 
Jag plockade in granen och monterade upp den med ljus slingan. På söndag ska jag och barnen klä den med kulor och annat fint pynt. 

(null)


Jag ska försöka vila lite innan det är dags att jobba imorgon. 
Det bär av till ängelholm både lördag och söndag. 
Skönt med omväxling men ja, jag hade fortfarande varit hemma och vilat. 

Om en vecka är min VFU kurs slut, ännu en att checka av.
Och idag fick jag besked om att jag klarat min förra kurs.
Så check på den med 😁 

Efter ett djupt andetag andas jag nu ut. 
Det känns....skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0