En skön avslutning

Med en film om julen, hemmalagad pizza och en massa ljus tända så avslutar jag och tjejerna den här dagen. 

Jag fixade ett fotbad till tjejerna när vi kom hem ifrån gymnastiken. 
Lava hade ont i foten efter träningen så hon behövde lite special treatment. 
Så klart fixar mamma det då ❤️❤️

Jag hade funderingar på att ta upp granen ikväll, men insåg att det nog är lite för tidigt. 
Men snart så. 
Jag älskar känslan som infinner sig vid juletid, ja där emellan stressen och julångesten. 

(null)

(null)

(null)

Vi spelade lite spel innan träningen. Jag förlorade såklart 😁 flickorna är skarpa, sluga spelare hehe. 

Imorgon är det en ny vecka. 
Veckan innehåller, lektioner, klipptider, julklappshopping, busskörning och mycket mycket mer. 
Vi håller tummarna för att det blir en bra vecka.

God natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0