Julmys

Imorgon är det första advent men vi startade lite tidigare med Julmys för hela området.
Det blev en bra dag med massa skratt, bak och granpynt. 
En ståtlig gran på 4 meter står nu och lyser på vår gård. 

Det va en bra dag, en mysig känsla infann sig bland de boende och det kändes som att detta är något vi absolut kommer göra om 🌲🥰🎅🏼

Jag åkte och fixade mina naglar hos Hanna under förmiddagen. Egentligen skulle jag väl sovit men ja, jag tänkte att jag kunde göra det sen. 
SEN kom aldrig och nu sitter jag och jäspar i bussen. 

(null)

Jag behöll samma koncept på naglar men jag gjorde snöflingor istället för det andra mönstret och sen tog jag roséguld till glitter istället för röttguld. 
Jätte nöjd är jag ❄️❤️

Jag ska snart ha rast, funderar på om jag ska blunda en liten stund. 
Jag har tagit med mig datorn, jag hade behövt skriva min självvärdering. 
Det hade varit skönt att ha den gjord bara. 
För sen måste jag förbereda inför VFU dagen på fredag. Då ska vi redovisa vad vi gjort under vår VFU kurs. 
Jag har inte ens börjat med det. 
Såååå jag är lite efter, och det hade väl varit bra om jag blivit klar med något av det.

Annars finns det ju en dag imorgon oxå 🤔
Fast då hade jag tänkt pynta med barnen (om de hunnit städa sina rum hos Viktor 😅). 
Vill ju inte pynta hemmet och granen själv. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är det dags att avrunda. 
Min avgångstid börjar närma sig och jag har en svårstartad buss idag, så det är lika bra att börja väcka den till liv i tid.

Ha en fin lördag 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0