Life got its ups and downs

En bra dag som började med ett besök på Glumslövs skola, förskoleklassen för att vara exakt. 
Jag träffade min nya handledare och eleverna. Vi gick igenom lite enkla rutiner och sen skulle eleverna ha lunch, så jag körde in till stan. 
Jag satte mig på Ginger hälsobar och började skriva på min individuell text, den som ska vara inlämnad på fredag....om två dagar.....som jag inte ens har börjat med.

Ni förstår dem halvstress som just nu omger mig, dom ett mörkt åskmoln.
(null)

(null)

Jag tröstade mig med en god lunch och sen plingade det i min mobil, mitt kors hade blivit klart och kunde hämtas ut. 
Turen va ju att jag befann mig i princip  bredvid Guldvaruhuset. Så jag hämtade det och åkte sen hem. 

Nu hänger det runt min hals igen, känns så bra. 
Jag fick gjort en tredjedel av texten, men sen tog jag paus. 
Imorgon ska jag ge mig på det igen. 
Wish me luck!!! 

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0