Soffan är borta

Köparen va här idag och hämtade soffan. 
Nu är vardagsrummet tomt, det ekar.

Alla saker bär på en energi, positiv och negativ. 
Nu när soffan försvann så lättade energin här hemma. 
Det känns lättare att andas på nåt sätt.
Nu gör vi om, gör rätt. 

Jag har själv en vision nu om hur jag vill ha det här hemma. Inte bara för möbleringens skull, utan även för hela min livssituation. 

Jag har varit rätt isolerad nu ett tag. Studierna och jobbet tar sin beskärda del av mig och jag har helt enkelt inte haft nån energi över att dela ut.

Nu vill jag att det ändras, jag är snart redo. 
Jag vill börja träffa familjen och mina vänner mer. Börja prioritera andra saker. 
Livet är mer än bara stress och förpliktelser.
Jag vill leva, på riktigt.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Imorgon är en ny dag.
Hoppas att jag mår bättre då, hade ingen bra dag idag.

God natt mina vänner ⭐️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0