Tandläkarbesök

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det va Novas tur idag. 
Hennes första riktiga besök hos tandläkaren.
Dom röntgade hennes tänder, fotograferade dem och penslade dom till sist med nån supergoja. 
Tyvärr så hade tänderna när dom utvecklades bildat en grop i vardera kindtand, dessa är de tvungna att fixa till. 
Så vi har fått en ny tid för korrigering, 
Hoppas det inte innebär sprutor 🙈
Hon va iallafall jätteduktig ❤️

Jag blev färdig med mitt skolarbete ikväll. Har suttit och knappat på datorn, reviderat, tagit bort, skrivit om...till slut va det klart.
Imorgon börjar jag på nästa uppgift 😴😴

Tjejerna ville kolla på en film ikväll, men jag föreslog ett spel istället. 
Det gick hem och vi körde en runda Fia med knuff. 
Så så roligt vi hade.
Lite te och saffransbullar mumsade vi på medan tärningen rullade och spelpjäserna förflyttades. 
Underbart med kvalitetstid med flickorna. 
Imorgon ska vi spela Skibbo (tror det stavas så), en perfekt fredag förhoppningsvis. 

Nu säger jag God natt. 
Ska försöka sova och slippa några drömmar inatt. Kände inte mig speciellt utvilad imorse. 
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0