Ännu en dag i paradiset

Morgonen bestod av kaffe, gröt, pussar och kramar av tjejerna och sen en cykeltur ner till stationen.
Allt precis som dagen innan. Och dagen innan dess.

Rutiner.
Ett ord....en förbannelse och en välsignelse beroende på dagsformen. 
Idag känns det okej! 
Det är skönt att komma upp i tid, börja dagen på bästa sätt.
När kvällen kommer är man så där härligt trött.

Jag gick och lade mig halv elva igår. Somnade direkt. Det kändes imorse när mobilen larmade och motade upp mig ur sängen.
Då va jag inte alls lika trött.
Jag hade fått mina timmar och lite till, välbehövligt.

Så idag blir nog en ganska nice dag.
En kopp kaffe nu när jag kommer fram sen ska vi prata lite om hållbar utveckling och energiuppdraget som samhället utvecklar hela tiden. Riktigt intressant.

Vi har en exceptionell lärare just nu. Sverker 😊 han är så så bra.
Han kommer från Norrland så han har den där härliga dialekten som gör det så enkelt att lyssna på honom.
Sen har han sån pappahumor så att vi emellanåt dör lite av skratt. 
Nä men han är jätteduktig helt enkelt.
Så jag ser fram emot dagens lektion. 

Hoppas er dag blir lika bra som min ⭐️🌸
God morgon 🍂🍁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0