Grattis Viktor

Hipp hipp hurra för den bästa pappan idag. 
Vi firade honom på Pinchos. 
Det blev en god middag med paket och trevligt sällskap. 

Vi träffades 2004 och sedan dess har vi fått två underbara flickor. 
Du har växt i mina ögon under denna resan. 
Det har varit kämpigt tidvis, men trots detta har du rest dig och gjort det med huvudet högt. 
Du sätter dina barn före allt annat och ger dom den kärleken du förtjänar. 
Du kämpar varje dag för att kunna ge dom den framtid dom förtjänar och det gör att jag uppskattar och värderar dig högre än många andra. 

Du är en fantastisk pappa och en generös, genuin vän. 
Jag önskar dig allt gott i hela världen och hoppas med hela mitt hjärta att du får det livet du alltid velat ha.
Jag vet att du kommer se världen, att du kommer göra dina äventyr. Det är en så stor del av den du är. 

Grattis på din dag 🎁🎉

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag och Nova hade en mysdag idag. 
Vi åt lunch på IKEA och sen tvättade vi bilen. Vi handlade på Konsum och sen tog vi en sväng till Ekeby möbelaffär innan vi hämtade upp Lava som va hos sin gymnastikkompis. 
Nej under hela har det varit en bra dag. 
Jag fick gjort lite skolarbete innan vi åkte och lämnade Lava. Så effektiviteten va i topp idag. 
Får se vad vi hinner med imorgon. Då bär det av till jobb. 

God natt ⭐️😊

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0