Höst 🍂

Löven faller ett efter ett.
Minsta lilla vindpust så släpper de taget om det sköra livet.

Det är varmt i luften.
Det känns inte som höst.
Varma vindar smeker min kind och doften av regn fyller mig. 
Jag drar in den livgivande luften i lungorna, fyller dem.

Klockan visar 07.52 och tåget skulle åkt för 7 min sen. 
Men ett mötande tåg bromsar upp vårt tidsschema. 
Det verkar som att jag kommer missa mitt anslutande tåg.
Inte ens en tillstymmelse till stress förnimmar sig.
Jag orkar inte.
What ever!!! Lite så känner jag.

Imorse ville ögonen knappt öppna sig. 
Jag va så trött.
Efter en kall dusch så känner jag fortfarande den dövande känslan i kroppen och huvudet. 
Jag är trött nu, så mycket kan jag väl säga.

Jag hade behövt sova, länge och hårt.
Men ikväll bär det av till jobb. 
Ingen idé att gnälla, det är självvalt. 
Men fyyyyy!!! 

Idag ska vi fortsätta prata om mat och hälsa och hur vi kan implementera det i skolan. 
Otroligt intressant och viktigt. 
Ser fram emot en lärorik dag på Universitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0